Friday, March 31, 2017

wedding adik Miza & Arife

haiii..wellooooo.. weekend ni korang wat mende? akuuuu just lepak dgn umah je laaa.. tadi g opis jap wat apa ye patut.. ade laa keje2 urgent yg perlu diselesaikan.. lgi pun dah keje mkn gaji.  makanya Saya Yang Menurut Perintah laa..

gambar2 wedding nati lah aky upload.hahha.. banyak now.. niat hati nak g felda jengka 18.. kikiki..hemm felda jugak dia carikkk.. nak sama aku ler tuu.. hahha gurau jerr.. masa wedding kitaorg x dpt attend even dah plan dr awal nk pegi. alih2 kena stay kat Subang Jaya Medical Centre coz en somi warded. Retina detachment. kena operate as soon as possible. kalau x.... hemm.. apa nk buat.. ni la yg kita kata kita just bleh plan tapi Allah jua yg menentukan kesudahannya.. so xpe.. kami redha jer. asalkan en somi sehat spt sdiakala udah la.. aamiin.

kami redha..kami akur..kita hanya human.. hambaNya..kita rasa ianya da terbaik buat kita..namun Allah lebih tahu apa yg terbaik buat hambaNya.. maka kita harus terima..

okey..next aku akan crita kisah en hubby aku nyer part spital bagai eh.. tungguuuuuuu..bilaaaa? hahaha time aku free ar.. sebab.. aku nih bz giler korang!! 😀😀
okey laa.. gerak dulu eh.. bye

No comments:

Post a Comment