Monday, August 23, 2010

berbuke diluar











hehe..last week ari pe ntah luper plak..hubby aku call ckp ada rezki datang. aku tanay ler pe dia.dia gelak rupa2 nya father in law aku ajak bebuke di hotel. hahah selamatttttt.. tak payah kelam kabot cam selalu masak. so aku as usual bergerak la jejari nie mendail hotel putra brasmana kat kuala perlis tue..so booking la atas nama aku..even yang sebno nye bayau bapak aku.muahahhaa..

then petang sharp kui 5 aku pon terus memecut pulang ke rumah..legaaa.tak payah masak beb! abak2? hubby aku dah amik siang2 kat umah mak aku.. then hubby ckp " ajak bro adam skali.." aku said" ok". sesampainyer kamik kat situk..tengok takder orang lagi..(ader la tak x ramai g ).so segan megan nak masok rayau2 lu kat luar.. kui 7 petang..masuk ler.aku tinjau2 lauk nyer..hem ok gak..dengan price rm22 seoarng kira berbaloi la..

semua aku amik..hahhaha..opie yang kene habiskan semau. anak buah aku jeling jer. sorry opie..tp u memang bagus la..makan jerrr irfan dan qaisara asik berjalan2 jer..hem yang best nyer.bro adam (abang ipar gue)yang asik bz melayan karenah irfan.aku dan hubby? makan senang lenang.hehhe

No comments:

Post a Comment